piątek, 25 maja 2012

AnanaseQ hakierem?


Wchodze sobie na forum i widze taki temat
AnanaseQ?

Wchodze,i patrze.
Teraz nic nie napisze tylko pokaże.
Winowajce też pokaże.








(kliknij obrazek na górze,by wyraźniej zobaczyć)




I co?
Wierzycie jej?
Bo ja nie.
Starrr_03 i poliloli są lepsze z informatyke,(możecie to zobaczyć na ich blogu,który dla mnie jest znakomity)
A AnanaseQ?
Raczej nie.I to hakierem?
Na 100% nie jest hakierem.Tłumaczyłam tej nati7836,że ona nie jest.
Ale ona pisała,że jak możliwe w nie całe 3 miesiące zdobyć 20 level?
Ja wiem jak.
AnanaseQ nie tylko się wymieniała filmami,ale też dzięki temu,że była pierwsza w rankingu (prawdopodobnie nawet gdy miała 5 level była pierwsza)
wszyscy mogli ją zobaczyć,kliknąć i obejrzeć film,dać grafka itp.

I tak według mnie zdobyła w nie całe 3 miesiące od powstania polskiego msp 20 level.




Moda dla każdego

Hejka :)
Dzsiaj piątek.Nadawają ciepło.Ale ranek ma być zimny.






Jak widzicie zmieniłam avka.
Kto jest autorem tego bloga może też zmienić,oraz go udoskonalić.
Ja udoskonale.
I będzie to avke na dzień matki.
Bo właśnie jutro dziękujemy mamom za ich ciepło,dobro,miłość.

Mój braciszek coś dla mamy szykuje,a ja jestem chora i co mam zrobić?
Do sklepu nie pójść by kupić kwiaty.

Ale mam pomysł.

Posprzątam cały dom.
Będzie sporo roboty,ale będzie warto.Bo może mama się odwdzięczy.










A teraz do notki,bo was zagadałam.


Przed chwilą patrzyłam sobie w looki Paoli,
Pewnie ją znacie.
Ona najlepiej nawet od AnanaseQ zna się na modzie.
Robi looki i dla vip i dla nie vip.
Właśnie patrzyłam na looki "bez vip"
I znalazłam ten:






(Jak widać look jest podobny do mojego,i został nie dawno zrobiony.
Na 99% oświadczam,że Paula mi tego stroju nie ukradła,ponieważ,ona nawet mnie nie zna.
Lecz mogła wejść na tego bloga i ściągnąć pomysł.)










Jak widać mój look który [sama] stworzyłam jest tańszy od tego co zrobiła Paulina.
o 800$




Tutaj widzicie sklep.Zmieniłam kolorki i podobne do mego,czyż nie prawda?


Nie dawno wam mówiłam,że mam cały strój.
Ale gdy zobaczyłam jej look chciałam chętnie kupić tą czapke i szaliczek.Włosy nie za bardzo,ale zdecydowałam się,że z chęcią kupie.

Usunełam rzeczy,które mam i wyszły mi trzy rzeczy za 1100.
To jest bardzo dziwne.


Jak sama zliczyłam bez włosów kosztuje 600$





Look,który stworzyłam chciałabym nazwać,ale nie wiem jak nazwać :-/
Pierwszy,który stworzyłam i ten co Paula stworzyła,ale ja podrasowałam.

Piszcie w komciach,lub na msp :)





czwartek, 24 maja 2012

Prezenty!?!

Hejka znówka :)
Tu ja ślicznasara.






Może wam nie mówiłam,ale na blogu starrr i poli pojawiła się świetna oferta.
Że jeśli chcesz w znaj. starrr_03 to musisz obejrzeć jej 20 filmów,skomentować i dać 5/5.




Dzięki temu,że obejrzy się 20 filmów dostaniesz prezent z listy w wysokości 500$.




Była też druga promocja,że jeśli obejrzysz jej wszystkie filmy,skomentujesz i dasz 5/5
DOSTANIESZ PREZENTY W WYSOKOŚCI 3000$






NO I DOSTAŁAM


Gdy sprawdziłam czy starrr mi wysłała,okazało się,że wysłał mi jakiś koleś.
Gdy go kliknełam okazało się,że to jej chłopak.










Fajnie co nie?
Dostałam dwa looki,które sama zrobiłam.


A oto to co dostałam:





Włosy miały być do innego przebrania.
A suknia i chusta są razem  :D








Prawdopodobnie pamiętacie ten look.
Lecz w tym looka ja sama kupiłam bluzke,a buty od jakiejś dziewczyny dostałam.
Włosy,naszyjnik i spodnie dostałam od starrr_03.








 
Tutaj tylko widzicie kupione przez starrr_03 spodenki.
Włosy i buty ja sama kupiłam,a bluzke (kiedyś) dostałam od jakieś dziewczyny.








Bardzo się ciesze z tej oferty,prawdopodobnie będe jeszcze miała tego więcej.
Ale narazie nie oczekuje,żadnych nowych prezentów.

















ZAPRASZAM DO MEGO ART BOOKA "WYMIANY".
LUB ART BOOKA "TWÓJ SKLEP".

środa, 23 maja 2012

Hot Summer - Czyli Tanio i wygodnie

Cześć , Powoli lato...Jest ciepło ( u mnie gorąco xd) Więc możemy to pokazać na naszych moviestars ;)
Dobrze by było gdyby było Modnie , Tanio , Wygodnie i Można pokazać troche seksapilu xDD 
Na początek ciuch nie dla vip Cena stroju 1600$C :
                                                                                       Dla vip cena stroju 1400 $C                         

Nowy nagłówek I podziekowania.

Nadszedła zmiana nagłówka.



Tamty nagłówek był nieaktualny,ponieważ był tam chłopa dawid helbik z msp chciał pisać,ale nic nie umiał.Chwalił się,że umie wszystko.(No bo on podrywa wszystkie dziewczyny,nie wiem,ale prawdopodobnie podrywał też AnanaseQ.



No więc jak on nie umie,to jak ma pisać?
No więc Darii360,która tutaj też pisze.
Stworzyłą i NIE zmarnowała czasu na zrobienie tego nagłówka.

Teraz ślicznie wygląda.
Tamty był zły.

 


DZIĘKUJEMY ZA NOWY NAGŁÓWEK.




DZIEKUJĘ







Moda dla każdego

Hejka tu ślicznasara.






Ten look znalazłam w lookach najmodniejszej moviestar czyli Paola.

Na 100% kupie.
Nazwe sama tu wymyśliłam bo na moviestarplanet nazywa się "bez vipa 14"










"Wiosenna Błękitka"













Ten drugi na dole jest mój,sama go zrobiłam.
Też mi się bardzo podoba.
I jest tańszy od poprzedniego.












"Biel i Róż w modzie Wódz"
















PS:.Zaraz wstawie dla was mode dla vipów ;)




NOWY VIP URODZINOWY





Witajcie dawno się nie odzywałam,ponieważ albo ja,albo mój brat popsuł internet.
Musieliśmy wytrzymać bez msp i tak dalej przez cały tydzień.
Przegapiłam nie wiem co.
Ale pewnie przegapiłam.
Bo każdego dnia może ktoś urządzić niespodziewaną imprezkę,lub top model.
I jeszcze coś innego.
Koniec gadu gadu,bo to nie jest aplikacja gadu gadu.




Tylko notka o temacie

nowy vip urodzinowy










Gdy wchodzicie na strone msp
zobaczycie pod slajdami właśnie to [na górze fotka]








Jak można zauważyć,każada moviestar dostaje to samo.Lecz jak widzicie chłopak bluze,a dziewczyna sukienke.
Bo to by było dziwne jak by chłopak założył sukienke.U dziewczyny bluza to nic złego,ale sukienka u chłopaka to koszmar.






ŻEGNAM SIĘ Z WAMI.













PS.;Przepraszam za usterki techniczne,a dokładniej o CZAT.



Fota

Cześć tu darii360 zrobiłam  fotkę...Nagłówkową :)

I co fajnaaa...?
I staranaa...
Taka frugowa xD..





Narciaa :*

sobota, 19 maja 2012

CleverBot

Hej wszystkim , Teraz większość forum pisze o  Cleverbocie  ...
Dla nie wiedzących cleverbot to taki robot z którym gadasz....
Czasem daje takie głupie odpowiedzi jak : Jesteś koniem ? albo jestem w twojej wannie x.x
Bawiłam się tym robotem powalił mnie :P Oto moja rozmowa :
cb: Paa
ja: Idziesz ? ;(
cb: Tak do jutra
ja : paa
cb: Are you a date ?
ja : NO...pisz po polsku...
cb : Pisze
ja : A to Are you a date ? to co znaczy...?
cb : nie wiem xD
ja: Chyba miałeś iść
cb : gdzie ?
ja : do łóżka..
cb : z tobą ?
ja : NIE ZBOKU...
cb : Co to radio...?
ja: Nie wiesz...?
cb : A kto ma wiedzieć ?
ja : yyyy...Cała kula ziemska xd
cb : Ile masz lat..?
ja : A co cię to..?
ηαя¢ια;*

piątek, 11 maja 2012

-,-

Heyy wam , Jestem wkurzona na emcia 123 w rl -,- Do naszej miejscówki dodała..dodała...WROGA !!! :-/
;P
Wczoraj żarty sb z niej rb , a dziś ten majn wróg chce zająć moje miejsce w miejscówce , I mnie z niej wywalić ;//
Nie chełpie się tym :P Bo jak mnie wywalą to założę własną :P Ale jestem wkurzona na nią -.- 
Ale i równiesz mam powody , do dumy ;D Wczoraj obublikowałam mój 1 teledysk ...Patrzajcie się xD :
ηαя¢ια;*

niedziela, 6 maja 2012

Soryy


Heyy wam sory że przez weekend nie pisałam ale nie mogłam wejść bo mnie nie było ;// Przez całą sobotę pomagałam kuzynce w przygotowaniach , a w Niedzielę byłam u niej na komunii :P
Więc bd pisać 1 lub 2 razy na tydzień przez 5 tygodni (Do wakacji , którzy by nie pokumali ;D)
Dlatego że mam dużo do nauki , ale nie aż tak :P
ηαя¢ιαα ;**


sobota, 5 maja 2012

Wygrałam.


Witajcie moi drodzy znów.
Przed chwilą dowiedziałam się,że wygrałam w takim konkursie pewnej dziewczyny (nie powiem nicku)




No i nie moge dalej pisać,brak mi słów :D

Zamiast tego dam obrazki.








Wygrałam 2 miejsce,i dostałam dwie bluzki.
JUPI <3
Nie moge doczekać się jej następnego konkursu xD







POPIERAM JĄ

Witajcie.







Dzisiaj sobie przeglądałam forum i patrze.

kilknij obrazek by zobaczyć wyraźniej.





Popieram ją.
Tak samo jak ona nie mam vipa,ale wiem,że wiele osób z vipem też traci kase i musi ją zbierać.
Przeciez vip tylko daje więcej opcji,ale nie kase na całe życie.
Ale jak chcecie pięniędzy,to wkrótce dam notke jak szybko zdobyć level i kase.
I będzicie mieli.
Ja kiedyś w miesiąc zdobyłam chyba 3 levele do góry.
Miała 7 a zdobyłam 9 xD





Więc pozdrawiam
osoby która im zazdroszczą,żeby zmienili zdanie i im nie zazdrościli.



czwartek, 3 maja 2012

Nowy koneqq !

Heyy , tu darii360 Na Msp jest nowy koneq ! Nazywa siem ,,Witamy w Meksyku`` ;> Oto foty ciuszek , animek itp. :



środa, 2 maja 2012

Kłopoty i takie tam nowości na msp.





Witajcie od tej pory każdy kto pisze tego bloga,
musi na początku miec avka, np z msp z nowego profilu jak ja.




Jak pisałam w tamtej notce opisze wam co się dzieje po tych zmianach na MSP.





1.Czy podoba wam sie nowe MSP?

(nie dam focii,zgubiłam ją gdzieś)




Jak ktoś zapyta to ktoś odpowie.Nie jakiś chłopak nie pamiętam nicku ;P
już zapytaj użytkowników,jak sądzą o nowym msp.


Jedni odpowiadali,że super,bomba.
A niektórzy lecz mniej osób pisało,że wolą stare msp itd itd.





2.KŁOPOTY PROFILÓW


Skąd wiem o problemie i to kogo?
Wiem od funclub14 naszej dawniej na wysokim rankingu,a teraz na drugiej stronie aktywnych.


(JEŚLI KTOŚ NIE WIE,ALE JA JĄ MAM W ZNAJ)


Póżniej zobaczyłam na forum jej temat o takim jakim mi pisała.
Sami zobaczcie.



(kliknij obrazek jak nie widzisz liter)



I tak jak wcześniej użytkownicy pisali
że albo mają taki sam problem,albo mają normalnie







3.Level

Jak wiecie z poprzedniej notki
pojawiły się nowe levele.


czyli:21,22,23,24


I to jest niesprawiedliwość dla nie jednych użytkowników,ponieważ u osób jak np:AnanaseQ urósł level z 20 na 24.


sami zobaczcie.




Dla mnie to niesprawiedliwość,powinni nam podwyższyć level o chociaż jeden level :-/


Ale co z tego.Mi się podoba.
Wkrótce dodam notke o nowej biografii. itd.







PA CHYBA



NOWOŚCI NA MOVIESTARPLANET

Witajcie tu ślicznasara




Właśnie dzisiaj popołudniu msp się pozmieniało.
Mamy nową zakładke "profil"
Gdzie dostęp do prezentów,aktywności,recyklingu itd będzie łatwiejsze.



Powyżej widzicie,mój profil.(SZUKAM 2 PRZYJACIÓŁEK I CHŁOPAKA,LUB 3 PRZYJACIÓŁEK)

Możecie tez zobaczyć gdzie jest "Profil" oraz nowy pasek levelów itd.

Od teraz nie ma 20 leveli tylko jest 24 leveli.Za pewne wkrótce będzie 28.
Ponieważ 20+4=24    24+4=28









Od  konta mej ciotecznej siostry zobaczyłam jak wygląda mój profilek.
No i sami zobaczcie.







Użytkownicy msp mają tylko kilka problemów i zdziwień,tego dowiecie się w następnej notce.