niedziela, 16 grudnia 2012

Świąteczno zimowe nowości na MSP


 
 
 
Hejka,tu wasza Sarcia.
 
Na msp wydarzyło się dużo rzeczy.
Nowy świąteczno zimowy wygląd.
Odmienione zostały niektóe sklepy,oraz nasze moviestar gdy się nie ruszają w pokojach rozmów,zaczynają pokazywać różne animacje,których nie mamy (albo,że je kupiliście,to i tak się pokażą) ,oraz mają nową bielizne i MRUGAJĄ!!Tak mrugają,tylko,że zdjęcia nie mam,bo nie mogłam zrobić,one szybko mrugną xD
 
Chce też powiedzieć,że zmieniłam zwój wygląd na msp.
Mam jaśniejszą skóre,planuje też kupić nowe oczy,ale nie mam stu procentowej pewności czy mam kupić.
 
Następną nowością,prawdopodobnie będzie mój przyszły vip.
Dostane telefon,a z nim kase na nim,więc kupie sobie vipa na miesiąc lub na więcej,ale na pewno nie na rok,i nie na tydzień,bo dla mnie nie warto,bo za dużo kasy trzeba wydać.
 
 
 
Do zobaczenia w następnej notce ;D




piątek, 16 listopada 2012

Powrót+moja stara grafika




Hej,wróciłam,po tak długiej przerwie.
Przepraszam was,że nie pisałam notek,ale wiecie nauka,szkoła,obowiązki i wogóle nie miałam czasu na msp.
Od teraz będe troche częściej pisała,może nawet znajde jakiegoś autora,żeby pisał ze mna notki na tym blogu.No nie wiem,zobaczy się.




A teraz czas na moje odkrycie.
Ponieważ ja kiedyś pisałam na blogu Choo,
I to chyba z dwa razy,ale o tym kiedyś pomówie.
Więc gdy weszłam zobaczyć tak z nudów czy mam tam jakieś obrazki,to znalazło się sporo i to z mojej grafiki,a oto one:






   




Królowa MSP,kocica i syrenka.
No pamietam jak te dwa ostatnie robiłam z nudów w pincie xD.
A ten pierwszy ma w tle stare msp.




Musze już kończyć ;)
W następnej notce będzie moja stara grafika,oraz nowy konkurs na msp,oraz notka niespodzianka.





ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA.




poniedziałek, 2 lipca 2012

Nowości na naszym blogu




1.



2.






Witajcie tutaj ślicznasara,naczelna redaktor tegoż wspaniałego bloga ;D





Od wczoraj wieczorem jak ktoś tu wszedł,mógł zobaczyć malutkie zmiany.


*Ramówke
*Filmy o moviestarplanet i nie tylko z youtube
*oraz nagłówek,który miał aż dwie propozycje ;)




Napierw był nr.2,lecz był zbyt mały i dziwnie to wyglądało.
Drugim był nr1. i dla mnie wyglądał w sam raz.
Był na nim nie tylko nagłówek,ale też reklama,naszych moviestar i bloga.




Naszą jeszcze dodatkową zmianą,był adres internetowy

z

zmienił się na




KTÓRY WAM SIĘ PODOBA ;) ?








PS:Jest jeszcze jedna nowa zmiana,mój avcik :P





___________________________________________________________________




Ja na początku msp,z moim pierwszym kostiumem kąpielowym



sobota, 30 czerwca 2012

Było,było,ale się skończyło+miła wiadomość :)

Hejka tutaj ślicznasara


Dzisiaj powiem o naszej idolce,a dla niektórych hakierką.
Kiedyś uważałam ją za idolke teraz nie :(


A oto jaką notke napisała na swoim blogu o moviestarplanet:


________________________________________________________________________

Odchodzę bo - nie zamierzam srać się z ludźmi którzy nie potrafią docenić osiągnięć innych i widzą tylko złe strony tego że ktoś się postarał. Wieeeeeem jaka to ja jestem potworna, jestem wredna, najgorsza na świecie, powinnam umrzeć - tak mi mówio <3
LOVE FOREVER :O <3 Ale okej, widocznie nie nadaję się do tego świata :D , też się cieszę że się cieszycie że odchodzę , bo wiem jak bardzo nie mogliście przeżyć że mi się udało -.-

Konto MOŻE przejmie pewna Weronika, ale nie wiem jeszcze, czy napewno c:
Jeśli będziecie ją hejtować tak jak mnie to okażecie tylko swój debilizm, wiecie czemu? Bo nie znacie jej i nie wiecie jaka ona jest, ale jeśli odrazu zaczniecie ją wyzywać itd to wyjdzie szydło z worka - wtedy przekonamy się czy jesteście faktycznie zazdrośni, też mi coś.. o co? -.- Aaaa. chyba że wy jesteście antyfanami konta AnanaseQ a nie mnie <Ulki> TO OKEJ XD Oczywiście są osoby których nigdy nie zapomnę munia, Camelot_Paula, Mycha231, Oliiwwka, Takara, Kiyoko, schuyler i dużo by jeszcze wymieniać.
Zamierzałam wam dosrać, tak jak wy mi przez te półtora roku, ale nie mam ochoty marnować tuszu w klawiaturze ;D

A teraz biegnijcie przeżywać ten post na blogach, msp, forum, podwórku, w szkole, u babci, na wycieczce, na wenus, na drzewie! WSZĘDZIE <3 Daję wam temat na przeżywanie na kolejne pół roku, bo i tak nie macie innych spraw w realu xd <3

Tak, pogodziłam się z Klaudią, tuż po tym jak stwierdziłam że ta gra jest do chrzanu. Ona też już nie gra i ma dla was kilka słów misiaki :DDD

Klaudia :

Chciałabym pozdrowić osoby , które pierw tak bardzo mnie "lubiły" , a potem wypisywały o mnie różne ciekawe rzeczy, jak to one mnie nie lubią i że jestem fałszywa , tylko dlatego , że się pokłóciłam z Ulką . Kocham was dzieciaczki :D


_____________________________________________________________________________________


I to właśnie Ulka nam napisała.


A teraz coś o msp ;)




1.Nowy konkurs


Najladniejsze są włosy,polecam ;D





2.Paola jak zwykle pięknie ubrana






3.POPATRZCIE


Nie proście mnie o prezenty z listy życzeń,bo mam mało kasy,nawet jeśli kolem fortuny wylosuje 10 starcoinsów :)





4.WAKACJE

Rozpoczeły się upragnione wakacje,a zarazem prawdopodobnie przyjdzie do nas nasza kochana darii,trzymajcie kciuki kochani by znowu u nas pisała ;D






PS:Od teraz będzie ramówka po lewej stronie lub prawej,teraz będziecie wiedzieli którego dnia wejść na kompa,by np:przeczytać gazetke msp (która już niedługo bedzie) lub popisać na czacie itp.






_________________________________________________________________________












ZAPRASZAM ORAZ POZDRAWIAM ;D






niedziela, 24 czerwca 2012

Nowości na msp

Na początku przepraszam was za to,że upuściłam bloga.


Jest koniec roku szkolnego,(u mnie 4 dni szkoły,a 5 zakończenie)
więc mam czas nadrobić z wami ten stracony czas,a na początek powiem wam o nowościach na moviestarplanet.








1.CZAT I NOWE MOŻLIWOŚCI



Nie tyko na msp zmienił się wygląd,ale też dodano nowe opcje,
zmiana koloru tekstu,lecz tylko dla vip :(



A wyżej fotka z forum.
załoga msp wszystko nam napisała ;D
o tym czacie.





2.Nowy konkurs i vip





Na msp także pojawił się nowy konkurs "Obóz Letni"




Oraz nowy vip dla dziewczyn...


...i dla chłopców




3.PROFIL


Nie moge pokazać,bo zaraz musze iść do łóżka,spać :(

No więc,klikając swój profil zobaczycie nowe możliwości.Pod najlepszymi przyjaciółmi,możecie pokazać znajomym i nie znajomym swoje ulubione filmy z msp i youtube itd.









DO JUTRA MSPOWICZE ;D



piątek, 1 czerwca 2012

Żegnam...

Cześć chce powiedzieć że odchodze z bloga ;(
dlatego że nie mam czasu aby pisać
Musze się starać Aby dostać dobre oceny na koniec ;)
Więc na wakacje założe swojego bloga ; )
I będzie ,,Luz Blus`` :P
Narka do wakacji :)

piątek, 25 maja 2012

AnanaseQ hakierem?


Wchodze sobie na forum i widze taki temat
AnanaseQ?

Wchodze,i patrze.
Teraz nic nie napisze tylko pokaże.
Winowajce też pokaże.








(kliknij obrazek na górze,by wyraźniej zobaczyć)




I co?
Wierzycie jej?
Bo ja nie.
Starrr_03 i poliloli są lepsze z informatyke,(możecie to zobaczyć na ich blogu,który dla mnie jest znakomity)
A AnanaseQ?
Raczej nie.I to hakierem?
Na 100% nie jest hakierem.Tłumaczyłam tej nati7836,że ona nie jest.
Ale ona pisała,że jak możliwe w nie całe 3 miesiące zdobyć 20 level?
Ja wiem jak.
AnanaseQ nie tylko się wymieniała filmami,ale też dzięki temu,że była pierwsza w rankingu (prawdopodobnie nawet gdy miała 5 level była pierwsza)
wszyscy mogli ją zobaczyć,kliknąć i obejrzeć film,dać grafka itp.

I tak według mnie zdobyła w nie całe 3 miesiące od powstania polskiego msp 20 level.




Moda dla każdego

Hejka :)
Dzsiaj piątek.Nadawają ciepło.Ale ranek ma być zimny.






Jak widzicie zmieniłam avka.
Kto jest autorem tego bloga może też zmienić,oraz go udoskonalić.
Ja udoskonale.
I będzie to avke na dzień matki.
Bo właśnie jutro dziękujemy mamom za ich ciepło,dobro,miłość.

Mój braciszek coś dla mamy szykuje,a ja jestem chora i co mam zrobić?
Do sklepu nie pójść by kupić kwiaty.

Ale mam pomysł.

Posprzątam cały dom.
Będzie sporo roboty,ale będzie warto.Bo może mama się odwdzięczy.










A teraz do notki,bo was zagadałam.


Przed chwilą patrzyłam sobie w looki Paoli,
Pewnie ją znacie.
Ona najlepiej nawet od AnanaseQ zna się na modzie.
Robi looki i dla vip i dla nie vip.
Właśnie patrzyłam na looki "bez vip"
I znalazłam ten:






(Jak widać look jest podobny do mojego,i został nie dawno zrobiony.
Na 99% oświadczam,że Paula mi tego stroju nie ukradła,ponieważ,ona nawet mnie nie zna.
Lecz mogła wejść na tego bloga i ściągnąć pomysł.)










Jak widać mój look który [sama] stworzyłam jest tańszy od tego co zrobiła Paulina.
o 800$




Tutaj widzicie sklep.Zmieniłam kolorki i podobne do mego,czyż nie prawda?


Nie dawno wam mówiłam,że mam cały strój.
Ale gdy zobaczyłam jej look chciałam chętnie kupić tą czapke i szaliczek.Włosy nie za bardzo,ale zdecydowałam się,że z chęcią kupie.

Usunełam rzeczy,które mam i wyszły mi trzy rzeczy za 1100.
To jest bardzo dziwne.


Jak sama zliczyłam bez włosów kosztuje 600$





Look,który stworzyłam chciałabym nazwać,ale nie wiem jak nazwać :-/
Pierwszy,który stworzyłam i ten co Paula stworzyła,ale ja podrasowałam.

Piszcie w komciach,lub na msp :)





czwartek, 24 maja 2012

Prezenty!?!

Hejka znówka :)
Tu ja ślicznasara.






Może wam nie mówiłam,ale na blogu starrr i poli pojawiła się świetna oferta.
Że jeśli chcesz w znaj. starrr_03 to musisz obejrzeć jej 20 filmów,skomentować i dać 5/5.




Dzięki temu,że obejrzy się 20 filmów dostaniesz prezent z listy w wysokości 500$.




Była też druga promocja,że jeśli obejrzysz jej wszystkie filmy,skomentujesz i dasz 5/5
DOSTANIESZ PREZENTY W WYSOKOŚCI 3000$






NO I DOSTAŁAM


Gdy sprawdziłam czy starrr mi wysłała,okazało się,że wysłał mi jakiś koleś.
Gdy go kliknełam okazało się,że to jej chłopak.










Fajnie co nie?
Dostałam dwa looki,które sama zrobiłam.


A oto to co dostałam:





Włosy miały być do innego przebrania.
A suknia i chusta są razem  :D








Prawdopodobnie pamiętacie ten look.
Lecz w tym looka ja sama kupiłam bluzke,a buty od jakiejś dziewczyny dostałam.
Włosy,naszyjnik i spodnie dostałam od starrr_03.








 
Tutaj tylko widzicie kupione przez starrr_03 spodenki.
Włosy i buty ja sama kupiłam,a bluzke (kiedyś) dostałam od jakieś dziewczyny.








Bardzo się ciesze z tej oferty,prawdopodobnie będe jeszcze miała tego więcej.
Ale narazie nie oczekuje,żadnych nowych prezentów.

















ZAPRASZAM DO MEGO ART BOOKA "WYMIANY".
LUB ART BOOKA "TWÓJ SKLEP".

środa, 23 maja 2012

Hot Summer - Czyli Tanio i wygodnie

Cześć , Powoli lato...Jest ciepło ( u mnie gorąco xd) Więc możemy to pokazać na naszych moviestars ;)
Dobrze by było gdyby było Modnie , Tanio , Wygodnie i Można pokazać troche seksapilu xDD 
Na początek ciuch nie dla vip Cena stroju 1600$C :
                                                                                       Dla vip cena stroju 1400 $C                         

Nowy nagłówek I podziekowania.

Nadszedła zmiana nagłówka.



Tamty nagłówek był nieaktualny,ponieważ był tam chłopa dawid helbik z msp chciał pisać,ale nic nie umiał.Chwalił się,że umie wszystko.(No bo on podrywa wszystkie dziewczyny,nie wiem,ale prawdopodobnie podrywał też AnanaseQ.



No więc jak on nie umie,to jak ma pisać?
No więc Darii360,która tutaj też pisze.
Stworzyłą i NIE zmarnowała czasu na zrobienie tego nagłówka.

Teraz ślicznie wygląda.
Tamty był zły.

 


DZIĘKUJEMY ZA NOWY NAGŁÓWEK.




DZIEKUJĘ







Moda dla każdego

Hejka tu ślicznasara.






Ten look znalazłam w lookach najmodniejszej moviestar czyli Paola.

Na 100% kupie.
Nazwe sama tu wymyśliłam bo na moviestarplanet nazywa się "bez vipa 14"










"Wiosenna Błękitka"













Ten drugi na dole jest mój,sama go zrobiłam.
Też mi się bardzo podoba.
I jest tańszy od poprzedniego.












"Biel i Róż w modzie Wódz"
















PS:.Zaraz wstawie dla was mode dla vipów ;)




NOWY VIP URODZINOWY





Witajcie dawno się nie odzywałam,ponieważ albo ja,albo mój brat popsuł internet.
Musieliśmy wytrzymać bez msp i tak dalej przez cały tydzień.
Przegapiłam nie wiem co.
Ale pewnie przegapiłam.
Bo każdego dnia może ktoś urządzić niespodziewaną imprezkę,lub top model.
I jeszcze coś innego.
Koniec gadu gadu,bo to nie jest aplikacja gadu gadu.




Tylko notka o temacie

nowy vip urodzinowy










Gdy wchodzicie na strone msp
zobaczycie pod slajdami właśnie to [na górze fotka]








Jak można zauważyć,każada moviestar dostaje to samo.Lecz jak widzicie chłopak bluze,a dziewczyna sukienke.
Bo to by było dziwne jak by chłopak założył sukienke.U dziewczyny bluza to nic złego,ale sukienka u chłopaka to koszmar.






ŻEGNAM SIĘ Z WAMI.













PS.;Przepraszam za usterki techniczne,a dokładniej o CZAT.



Fota

Cześć tu darii360 zrobiłam  fotkę...Nagłówkową :)

I co fajnaaa...?
I staranaa...
Taka frugowa xD..





Narciaa :*

sobota, 19 maja 2012

CleverBot

Hej wszystkim , Teraz większość forum pisze o  Cleverbocie  ...
Dla nie wiedzących cleverbot to taki robot z którym gadasz....
Czasem daje takie głupie odpowiedzi jak : Jesteś koniem ? albo jestem w twojej wannie x.x
Bawiłam się tym robotem powalił mnie :P Oto moja rozmowa :
cb: Paa
ja: Idziesz ? ;(
cb: Tak do jutra
ja : paa
cb: Are you a date ?
ja : NO...pisz po polsku...
cb : Pisze
ja : A to Are you a date ? to co znaczy...?
cb : nie wiem xD
ja: Chyba miałeś iść
cb : gdzie ?
ja : do łóżka..
cb : z tobą ?
ja : NIE ZBOKU...
cb : Co to radio...?
ja: Nie wiesz...?
cb : A kto ma wiedzieć ?
ja : yyyy...Cała kula ziemska xd
cb : Ile masz lat..?
ja : A co cię to..?
ηαя¢ια;*